Автоматизація медичного центру за допомогою "Бітрікс24"

Клієнт: Медичний центр.

Послуга: Впровадження корпоративного порталу "Бітрікс24"

Регіон: Україна

Дата впровадження: Листопад 2018 р.

Особливості проекту та цілі

В умовах жорсткої конкуренції у сфері медичних послуг висока якість, сервіс та персоналізація стають не просто бажаною конкурентною перевагою, а потребою для утримання та залучення клієнтів. Для теперішнього Пацієнта Медичного центру важливо, щоб історія його діагностик, діагнозів, та процедур були не лише у паперовій амбулаторній картці а й у електронній базі даних, у надійності якої можна бути впевненим на 100%. 

Ціллю впровадження "Бітрікс24" у Медичний центр стала потреба в єдиній базі даних Пацієнтів, автоматизованих комунікаціях як з Пацієнтами так і з Лікарями, а також прозорий та зручний облік записів на прийом в розрізі окремих спеціалістів.

Запропоноване рішення

Для реалізації потреб Клієнта була запропонована коробкова версія корпоративного порталу "Бітрікс24" із індивідуальним впровадженням під потреби Медичного центру.

Процес впровадження

Перед початком впровадження було проведено детальне брифування Клієнта для виявлення усіх потреб та ідеальної схеми взаємодії всередині Медичного центру та із Пацієнтами. 

Після чого, запропоновано етапи реалізації впровадження та логіку окремих функціоналів порталу. 

Для реалізації впровадження найкращим чином, технічними спеціалістами компанії Wise Solutions були допрацьовані ієрархічні списки. 

Реалізований функціонал

  • Спеціалізована база даних із електронними амбулаторними картками пацієнтів. Уся історія лікування та прийомів - у одній системі. Таким чином, ризик втрати цінних записів чи історії клієнта, а також час, витрачений на їх пошук, знижується до мінімуму. Для ознайомлення лікарю достатньо зайти на картку клієнта із власного смартфону чи ПК.  
  • Зручний календар записів на прийом до лікаря з виводом інформації про зайнятість конкретного спеціаліста на обраний день та можливий час для запису пацієнта, відповідно до графіку обраного спеціаліста. 
  • Автоматичне надсилання SMS-повідомлення - нагадування клієнтам про запис на прийом. Адміністратору не потрібно витрачати час на обдзвін клієнтів, щоб нагадати про запис, все відбувається автоматично із "Бітрікс24". 
  • Повідомлення лікуючого лікаря, про прибуття та очікування пацієнта на огляд. При зміні статусу клієнта на "Очікує" лікуючому лікарю надсилається сповіщення. 
  • Картка прийому, яка включає ієрархічні списки діагнозів, препаратів та поля для заповнення загальної інформації про стан пацієнта на момент прийому (температура тіла, тиск, тощо). 
  • Друк консультативного висновку з діагнозом, рекомендаціями та фізіотерапевтичними процедурами. що були внесені у картку прийому пацієнта, на фірмовому бланку медичного центру. 
  • Зручний розрахунок вартості прийому, виходячи з цін послуг та фізіотерапевтичних процедур заданих у каталозі "Бітрікс24". Для того щоб визначити вартість прийому достатньо із каталогу послуг обрати ті, котрі були надані та роздрукувати квитанцію.

Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.