Що дасть CRM-система бізнесу

Отримання прибутку – це перша і основна мета будь-якого бізнесу, і саме встановлення, налаштування та впровадження CRM Бістрікс24, як одного з інструментів, дозволяє збільшити прибуток більше, ніж на 20%. Разом з CRM-системою Bitrix 24 швидке зростання продажів – це реальність!

CRM-система (Customer Relationship Management або Управління відносинами з клієнтами) – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і покращання обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів та історію взаємовідносин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.

ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM БІТРІКС24

CRM Bitrix24 – потужний багатофункціональний інструмент, який характеризується зручністю та гнучкістю користування. Проте потрібно професійно підійти до його впровадження, так як для різні бізнеси ставлять перед собою різні цілі. Відповідно до цього процес налаштування даного продукту відрізняється. Проте існують стандартні кроки, які потрібно виконати для успішного користування CRM:

  1. Налаштування CRM відповідно до типу бізнесу та його цілей;
  2. Наповнення системи контактами та іншими даними;
  3. Початок роботи;
  4. Інтеграція з іншими сервісами.

Ми пропонуємо послугу з професійного встановлення та налаштування Бітрікс24.CRM спеціалістами нашої компанії, адже якісне впровадження – запорука успіху Вашого бізнесу!

Почніть знайомство з Бітрікс24 прямо зараз

Які задачі вирішить

  • Мобільність

    Мобільність

    Залишайтеся завжди на зв'язку і керуйте продажами з будь-якої точки світу зі свого смартфона!

  • Уся клієнтська база у одному інтерфейсі

    Уся клієнтська база у одному інтерфейсі

    Уся історія комунікацій з клієнтом: листування, смс, дзвінки, розклади зустрічей в одному інтерфейсі.

  • Звітність та аналітика за 2 хв

    Звітність та аналітика за 2 хв

    Формування звітності займає лише 2 хвилини. Використовуйте цей час з користю!

  • Планування подій, дзвінків та зустрічей

    Планування подій, дзвінків та зустрічей

    Плануйте свій час, розподіляйте план між співробітниками. Забудьте про пропущені події, дзвінки та зустрічі.

  • Автоматизація повторних продаж та клієнтського сервісу

    Автоматизація повторних продаж та клієнтського сервісу

    CRM-маркетинг та планування дзвінків.

  • Створення задач і розподіл відповідальності

    Створення задач і розподіл відповідальності

    Делегуйте задачі на менеджерів. Письмово сформована задача зменшує ризики її невиконання.

  • Телефонія, пошта, чат та відеодзвінки

    Телефонія, пошта, чат та відеодзвінки

    Більше не потрібно встановлювати та підключати безліч додатків для комунікації з клієнтами, все необхідне можна зробити у Bitrix24.

  • Мінімізація втрачених заявок

    Мінімізація втрачених заявок

    Створені заявки в Бітрікс24 не зникають і не губляться, при цьому CRM-система сама нагадує Вам про необхідність здійснити дзвінок у вказаний термін.

Є питання ?

CRM BITRIX 24

Виникли запитання щодо CRM Bitrix24?

Пакети впроваджень

Ми можемо допомогти Вам працювати ефективніше у Вашій CRM

Start
Start - для компаній, де основна мета - це налагодити спільну роботу між співробітниками, роботу над проектами і завданнями, почати працювати в СRM.
Ви отримаєте:
    • Загальні налаштування (зареєстрований портал Бітрікс24; візуалізацію структури компанії відносно відділів, посад, співробітників; індивідуалізацію порталу; налаштовані повідомлення про події; створені стандартні, регулярні шаблони завдань; підключені електронні пошти працівників).
    • Впровадження базового функціоналу CRM (налаштовані довідники в CRM; оптимізовані картки всіх об’єктів CRM з додатковими полями для сегментації бази клієнтів; налаштовані етапи роботи з клієнтами; налаштовану воронку продаж; розподілення ролей і прав доступу в CRM; створений шаблон рахунку).
    • Контроль вхідних заявок і спілкування із клієнтами (налаштовані форми зворотного зв’язку для автоматичної фіксації лідів; створені відкриті лінії для їх додавання на сайт компанії чи інтернет-магазин; інтеграцію з телефонією).
    • Навчання співробітників (групу співробітників, яка пройшла курс навчання у вигляді on-line конференції; відео-записи навчання).
Repeated sales
Repeated sales - для компаній, які вже працюю в Бітрікс24.CRM, хочуть автоматизувати рутинні процеси у відділі продаж, розширити свою діяльність.
Ви отримаєте:
    • Додатковий напрямку бізнесу. Налаштовані стадії обробки угоди. Розподілені права доступу.
    • Налаштоване автоматичне планування точок контакту з клієнтами.
    • Автоматизацію продажів (Налаштування роботів для відправки листів клієнтам, рахунків, sms, показу реклами, постановки завдань співробітникам).
    • Автоматизацію бізнес-процесів в компанії (заявки на оплату рахунка, заявка на відпустку).
    • Впровадження CRM-маркетингу. Розсилки e-mail, sms, реклама з персональними пропозиціями під різні сегменти ваших клієнтів посилять первинні та повторні продажі.
    • Обмін даними з 1С двонаправлений обмін даними (товари, контакти, компанії, замовлення).
CRM
CRM - для компаній, які хочуть налагодити управління продажами, отримувати звіти, відстежувати конверсію і контролювати комунікації з клієнтами.
Ви отримаєте: 
    • Загальні налаштування (налаштовані довідники в CRM; картки всіх об’єктів CRM з додатковими полями для сегментації бази клієнтів; налаштовані етапи роботи з клієнтами; налаштовану воронку продаж; розподілення ролей і прав доступу в CRM; фільтри і представлення списків; підключення корпоративної електронної пошти 3 пошти; встановлення «e-mail-трекер» для автоматичного додавання e-mail переписки в CRM).
    • Адаптація CRM під особливості компанії (імпорт існуючої бази даних клієнтів; створений шаблон рахунку 1 шт.; шаблони звітів по об’ємах продаж, зайнятість по способах комунікації, вклад джерела залучення клієнтів).
    • Контроль вхідних заявок і спілкування із клієнтами (підключення форм зворотного зв’язку для автоматичної фіксації лідів; підключення відкритої лінії; інтеграція телефонії).
    • Навчання співробітників (групу співробітників, яка пройшла курс навчання у вигляді on-line конференції; відео-записи навчання).
Wise all in
Wise all in - Ми робимо усе: налаштування, підключення, автоматизація та інтеграція всього, що потрібно Вашому бізнесу!

Чому обирають нас ?

  • • років успішного бізнесу 0 РОКіВ
  • • реалізованих проекти 0
  • • СЕРТИФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ 0
  • • АТЕСТОВАНИХ РОЗРОБНИКІВ НА БІТРІКС 0
  • • У РЕЙТИНГУ ПАРТНЕРІВ БІТРІКС топ 100
  • • спеціалістів google analytics 0
  • ЗОЛОТИЙ

    СЕРТИФіКОВАНИЙ ПАРТНЕР БiТРіКС

  • Google

    Partner

  • ЗОЛОТИЙ

    ПАРТНЕР

відгуки клієнтів

Нам довіряють

Наші клієнти

  • British Auto Club

    British Auto Club - компанія, з професійної допомоги автомобілістам на дорозі і в страхуванні

  • Garmin

    Garmin - виробництво GPS-навігаторів для автомо-, мото-, аеро- і аква- транспорту, для туристів і спортсменів

  • PZU

    PZU - страхова компанія, що налічує понад 600 відділеннях у Польщі, Литві та Україні

  • Видавництво «Школярик»

    Видавництво «Школярик» — виробник зошитів, альбомів, блокнотів, лідер на ринку України

  • Стандартпарк

    Стандартпарк - провідник інновацій у сфері інженерного облаштування територій та споруд

  • Дім Книги

    «Дім книги» - національна мережа книгарень від видавництва «Навчальна книга — Богдан»

  • СитиТоп

    СітіТоп - проектування, виробництво та встановлення систем захисту від бруду для будь-яких об'єктів

  • Інтернет-магазин Фасон

    "Фасон" - інтернет-магазин жіночого одягу високої якості за доступною ціною

Є питання ?

CRM BITRIX 24

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.