Розробка інтернет-магазину жіночого одягу

Завданням проекту було створити сучасний сайт жіночого одягу, який яскраво представить товари магазину і буде
зручним для оптових покупців

Перейти на сайт - fason-m.com.ua

Рік реалізації - 2016

01

Адаптивна верстка

Клієнти інтернет-магазину все частіше роблять покупки, не сидячи перед монітором, а на ходу, зі смартфонів або планшетів. Це призвело до того, що при розробці сайт був прекрасно адаптований для роботи як на звичайних комп'ютерах і ноутбуках, так і на мобільних пристроях.

02

Швидкодія

Відомо, що конверсія інтернет-магазину безпосередньо залежить від швидкості його роботи. Ми максимально збільшили швидкість завантаження сайту, не дивлячись на велику кількість фотографій. Досягти цього допомогли використання технології «Композитний сайт» і оптимізація програмного коду.

03

Інтеграція з 1С

Як у більшості вітчизняних компаній, весь облік ведеться в 1С. Тому управління структурою каталогу і замовленнями відбувається з 1С. При цьому, отримана з 1С інформація, надається на сайті так, щоб дати покупцеві вибрати найбільш підходящі пропозиції.

04

Мультирегіональність

Географія покупців інтернет-магазину «Фасон» досить обширна, і умови співпраці можуть відрізняться для різних регіонів. Після автоматичного визначення країни, сайт підлаштується під покупця: вибереться валюта для покупок, будуть надані доступні системи оплати і служби доставки, зміняться умови оптових покупок. В випадку зміни валюти оплати, автоматично зміниться інформація про умови доставки в країну, що використовує обраний тип.

05

Інтеграція з CRM

Для того, щоб не втратити жодного потенційного клієнта і доводити кожну угоду до завершення, була налаштована інтеграція з CRM Бітрікс24. Інформація про замовлення, дані з онлайн-чату, замовлення дзвінка, форм зворотного зв'язку і листи з пошти - все потрапляє в CRM.

06

Завантаження каталогу

Для продавців, які займаються роздрібною перепродажем товарів магазину, надаються всі необхідні матеріали. Сайт автоматично формує архіви з контентом, рекламними матеріалами, прайси і файли для експорту каталогу

07

Створення колекцій і образів

Акції та рекламні кампанії - невід'ємна частина будь-якого магазину, а особливо магазину жіночого одягу. Були реалізовувати інструменти, які дозволяють менеджерам створювати з асортименту товарів різні набори і пропонувати покупцям.

09

Різні типи цін

Основна мета сайту - це оптові продажі. Але бажання клієнта придбати товари поштучно так само не залишається без уваги. Активація оптової або роздрібної ціни залежить від кількості товарів в кошику. Крім цього доступні окремі ціни для акцій і розпродажів.

10

Особистий кабінет

Особистий кабінет в якому можна переглядати історію покупок та відслідковувати статус замовлення, з стрічкою новин, завдяки якій клієнти ніколи не пропустять оновлення товару, акції, чи іншу важливу інформацію.

11

Завершити look

Функціонал "Завершити look" - допомагає збільшити товарний чек, шляхом відображення додаткових товарів, які пасуватимуть до обраного товару.

12

Автоматична перевірка

Автоматична перевірка кредитного ліміту на банківських картках, регіону замовника, пріоритетності картки та відправлення потрібного номеру картки листом у відповідь на здійснення замовлення

Ми підберемо ефективне рішення для Вашого бізнесу.