Цілі проекту:

  1. Збільшення кількості дзвінків та заявок.
  2. Оптимізація вартості цільової дії.

КЛІЄНТ

Торгово-виробнича міжнародна Компанія «Стандартпарк» з 2000 року працює в сфері збору, очищення, відведення води, інженерного оснащення будівель, штучних споруд та благоустрою території.

Особливості проекту:

Для деяких категорій продукції яскраво виражена сезонність та висока конкуренція.

Клієнти компанії, в основному, проектувальники, будівельні організації, замовники, виконроби, ландшафтні студії, які для того щоб здійснити замовлення потребують додаткових послуг, консультацій та сервісів.

Процес прийняття рішення про купівлю може здійснюватися кількома особами та тривати від 1 тижня до 2 років.

Є продукція яка виготовляється індивідуально для клієнта/об’єкта.

У даній сфері велика частка вікової аудиторії. Такі клієнти звикли купувати в фізичних магазинах, але не в інтернеті.

Причина звернення в Wise Solutions

Клієнт шукав підрядника, котрий займався б контекстною рекламою, SEO-оптимізацією та технічною підтримкою сайту комплексно, оскільки мав за ціль отримати стабільний ріст трафіку та продажів в майбутньому. На момент звернення у компанію Wise Solutions у замовника не було ніяких активностей в Інтернеті та сайту. У бізнесу була потреба Digital-трансформації з оптимізацією результатів в подальшому. Потрібна була допомога PPC та SEO спеціалістів при створенні сайту та його наповненні, для того щоб надалі грамотно побудувати стратегію просування.

Цілі реклами

Клієнту важливим було бачити стабільне збільшення ефективності контекстної реклами в порівнянні з попереднім роком. Основними показниками які використовувалися для оцінки ефективності були дзвінки та заявки, так як здійснення замовлення одразу на сайті було практично неможливим, через специфіку товарів та групи цільових аудиторій.

Рішення

Для досягнення поставлених цілей проводиться постійна оптимізація рекламних кампанія та сайту загалом.

Діючі рекламні компанії клієнта були налаштовані добре: підібрана правильна семантика, написані релевантні оголошення, використовуються розширення, корегування для різних аудиторій і т.д. Для того щоб не лише збільшити кількість дзвінків та заявок, а й зменшити їх вартість, було вирішено оновити та доопрацювати рекламні кампанії.

Збільшення кількості звернень потребувало збільшення цільового трафіку який потрапляє на сайт. Для цього ми аналізуючи статистику діючих рекламних компаній взяли найбільш ефективні ключові слова, поглибили семантику низькочастотними запитами та добавили ті які раніше не використовували. Крім того, детально переглянули мінус-слова для компаній та добавили багато нових. Це дозволило нам отримати більше необхідного трафіку без збільшення бюджету на рекламу.

Наступним кроком була актуалізація оголошень відповідно до нових УТП, з метою збільшення CTR. Детальний аналіз аудиторії допоміг нам створити оголошення які відповідали їхнім потребам.

Тепер при наявності достатньої кількості трафіку, потрібно було зменшити вартість цільової дії, для цього потрібно було знайти неефективні сегменти.

Відповідно, було здійсненно:

  1. Відключення регіонів з низькою конверсією.
  2. Корегування ставок по пристроях та аудиторіях, виходячи з показників.

Окрім всього вище перерахованого, результат вдалося досягти ,також, за допомогою:

  • постійного моніторингу тематики та аналізу конкуренції;
  • автоматичного контролю виникнення технічних проблем на сайті;
  • розробці та реалізації рекомендацій з доопрацювання сайту для підвищення конверсії.

Результати

В ході оптимізації рекламних кампаній ми отримали такі результати:

  • зменшення ціни кліка на 40%;
  • зменшення витрат на 40%;
  • зменшення вартості цільового дзвінка на 38%;
  • збільшення кількості замовлень у 2,5 разів.

Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.