Кейс по налаштуванню контекстної реклами для «Стандартпарк.ЮА»
Грамотно налаштована
контекстна реклама - запорука успіху

Кейс: Налаштування та управління контекстною рекламою компанії Standartpark.ua
+56% збільшення кількості трафіку
+125% збільшення кількості транзакцій
+60% ріст кількості дзвінків
Про проект:
Клієнт: «Стандартпарк» – торгово-інжинірингова компанія, що працює у сфері збору, очищення, відведення води, інженерного облаштування та благоустрою території

Сайт: https://www.standartpark.ua/

Регіон: Україна

Період: жовтень 2018 – травень 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2017/18 років

На момент звернення у компанію Wise Solutions клієнт уже співпрацював із підрядником по контекстній рекламі. Проте результат ефективності - не задовільняв цілі та потреби бізнесу.
Отримані результати:
Результати ефективної роботи спеціалістів з контекстної реклами Google Ads:
+56% до платного трафіку
Ріст трафіку з платної реклами Google Ads на +56%
+125% до транзакцій
Ріст кількості транзакцій (online-покупок) з платної реклами Google Ads +125%
+60% дзвінків
Ріст кількості дзвінків з платної реклами Google Ads на +60% в місяць
Поставлених КРІ на рік(цільових показників) вдалось досягти всього за 8 місяців!
Основні кроки, що були здійснені
для розробки ефективної тактики
контекстної реклами:
1
Аудит рекламного аккаунта та наявних кампаній
Провівши детальний аудит наявного аккаунту Google Ads виявили ряд помилок.
2
Аналіз продукції та цілей бізнесу
Глибоко вивчили продукцію її особливості, цільового клієнта, сезонність та попит продукції.
3
Розробка плану досягненя цілей
Склали комерційну пропозицію з детальними кроками по оптимізації контекстної реклами та досягнення КРІ
КРІ (вимірні цілі), що ставились до контекстної реклами
1
Трафік
Збільшити кількість вхідного трафіку на сайт по пріоритетних категоріях на 50%.
2
Дзвінки
Збільшити кількість вхідних дзвінків на 30%.
3
Замовлення
Збільшити кількість замовлень через кошик на сайті вдвічі (+100%).
Що зробили для покращення результатів?
Нові пошукові рекламні кампанії
Під час аналізу наявних рекламних кампаній побачили ряд помилок, як у налаштуваннях та оголошеннях, ключових словах, тому було прийняте рішення створювати нові рекламні кампанії "з нуля".

Замість 13 наявних кампаній → налаштували 47 кампаній, по кампанії на кожну групу товарів (поверхневий водовідвід, люки, благоустрій, геоматеріали і т.д.). Це дозволило спростити процес аналітики та зробити її більш прозорою та зрозумілою для клієнта, а також більш гнучко управляти рекламним бюджетом на різні групи товарів.
Ремаркетинг
Старий-добрий ремаркетинг відмінно працює у галузях, де притаманний довгий цикл прийняття рішення.
Реклама у контекстно-медійній мережі
Звична банерна реклама у контекстно-медійній мережі Google дозволила створювати попит на продукції компанії та формувати позитивну іміджеву складову.
Торгові кампанії
Торгові оголошення лише почали входити в арсенал спеціалістів з контекстної реклами тому використовувати їх надзвичайного ефективно: користувач переходить лише по тих оголошеннях де товар відповідає очікуванням та ціна є прийнятною для користувача. Таким чином кількість нецільових заходів на сайт по рекламних кампаніях - мінімізується.
Висновки, щодо просування проєкту
Поєднуючи знання з контекстної реклами Google Ads та знаннями у класичному інтернет-маркетингу, аналітикою та тісною співпрацею із спеціалістами зі сторони компанії, завжди можна отримати більших результатів, ніж із "шаблонного" налаштування контекстної реклами.

Конкуренція збільшується, тому важливо робити акцент на грамотне налаштування контекстної реклами. Щоб досягнути поставлених КРІ, потрібно використовувати нові інструменти, шукати щоденно шляхи оптимізації та знати як робити аналітику більш прозорою.

Команда – це сила!
Хочете провести аудит Вашої контекстної реклами чи налаштувати з нуля??
Заповніть форму, щоб отримати комерційну пропозицію по контекстній рекламі для Вашого сайту.