Особливості проекту

Клієнт співпрацює з компанією Wise Solutions протягом кількох років. Безперервно відбувається комунікація та оптимізація контекстної реклами в відповідності до потреб бізнесу, сезонності та інших факторів. Клієнт – відкритий до пропозицій зі сторони спеціалістів по покращенню ефективності реклами: збільшення кількості замовлень, зменшення вартості залучення клієнта, підвищення ROMI (з анг. Return On Marketing Investment)..

Запропоноване рішення

У березні 2018 року була запущена рекламна кампанія Google Shopping, одразу ж після появи такої можливості в Україні. Звичайна торгова кампанія показала відмінні результати (детальніше у кейсі Запуск товарних оголошень для інтернет-магазину «Мультибокс»). Як тільки в країні, де клієнт реалізує свою продукцію з’явилась можливістю налаштовування «розумних» товарних кампаній, спеціалістом по контекстній рекламі компанії Wise Solutions, що працює над надим проектом було прийняте однозначне рішення – запропонувати та реалізувати Google Smart Shopping для інтернет-магазину «Мультибокс».

Розумні торгові кампанії - цей підтип кампанії включає в себе звичайні торгові кампанії та ремаркетинг в КМС. В рекламних кампаніях використовується технологія машинного навчання яка автоматично формує варіанти оголошень на основі даних з фіда та завантажених матеріалів. Такі оголошення можуть показуватися у контекстно-медійній мережі, на YouTube і в Gmail.

Реалізовано

Для запуску розумних торгових кампаній є ряд вимог, що були виконані зі як зі сторони сайту замовника, так і зі сторони спеціалістів з контекстної реклами: необхідно щоб в аккаунті були торгові кампанії, та принаймні 20 конверсій у них за останні 45 днів. Додати на сайт глобальний тег і створити список ремаркетингу не менше, ніж з 100 користувачів (для того, щоб за допомогою динамічного ремаркетингу показувати персоналізовану рекламу тим, хто відвідував ваш сайт раніше). Рекламна кампанія Google Smart Shopping була запущена з 11 грудня 2018 року.

Кількість транзакцій

Кількість транзакцій збільшилась на 22%

+22%

Дохід

Дохід збільшився на 44%

+44%

Ціна за клік

Ціна за клік зменшилась на 34%

-34%
Для розуміння каналів, які є ефективними потрібна глибока аналітика. Якщо ви досі не можете зрозуміти, ефективність того чи іншого каналу, скоріш за все потрібно глибше зануритись у аналіз онлайн та/чи оффлайн каналів залучення клієнтів та поведінку клієнтів бізнесу. Ми переконані – ефективна аналітика та постійне покращення усіх складових роботи компанії як у Інтернет так і у offline середовищі – шлях до масштабування бізнесу та оптимізації витрат.

Результат

Навчання системи для оптимізації «розумної» торгової кампанії відбувається близько 15 днів. Після шести тижнів роботи Smart Shopping був проведений аналіз ефективності в порівнянні із звичайними торговими кампаніями. Результати ощасливили не лише Клієнта, але й увесь відділ контекстної реклами компанії Wise Solutions та відділу маркетингу загалом. Результат у цифрах:

Порівняння Smart Shopping Ads (11.12.2018-20.10.2019) із Shopping Ads (31.10-10.12.2018)

  • кількість транзакцій збільшилась на 22%
  • дохід збільшився на 44%
  • ціна за клік зменшилась на 34%

Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.