ХТО КЛІЄНТ

Компанія ПрофХолод – виробник сендвіч-панелей і промислових холодильних та морозильних камер. Має власний завод і великі виробничі потужності. Поставляє продукцію не тільки на території РФ, а й в інші країни. Здебільшого орієнтований на виготовлення продукції на замовлення. У ПрофХолод є 2 сайти: Рrofholod.ru працює на продаж холодильних та морозильних камер, складів, дверей і фурнітури для них, Profpanel.ru – спеціалізується виключно на реалізацію ППУ і PUR панелей.

Причина звернення в Wise Solutions



Клієнт обрав просування в пошукових системах, як хорошу альтернативу отримання цільової аудиторії з врахуванням маркетингових цілей і подальшою перспективою росту. Рекламні активності в Інтернеті на той час були зведені до мінімуму. Сайт по дизайну був застарілий і функціонально не давав можливості отримати очікуваний результат. Необхідно було вирішити питання комплексно, в тому числі – пропрацювати структуру сайту, проаналізувати пропозиції конкурентів-виробників, донести інформацію до всіх груп цільової аудиторії на сайті.

Цілі просування

Замовник, в першу чергу, хотів збільшити кількість цільового небрендового пошукового трафіку на Рrofholod.ru. Оскільки на той час сам сайт був виключно корпоративний без чітко виражених закликів до цільових дій і можливості їх відслідковування. В другу чергу, займати лідируючі позиції по ВЧ запитах тематики, таких як «холодильна камера» і т.п., тим самим обходячи конкурентів і отримуючи звернення на замовлення.

Необхідно було пропрацювати план дій і проконтролювати їх результативність на кожному етапі.


Стратегія просування

Для досягнення поставлених цілей пішли двома паралельними шляхами:

1. Базовий набір робіт по внутрішній оптимізації сайту: максимально пропрацювали семантику, виправили усі наявні технічні помилки (їх особливо було багато на англійській версії сайту, до якої практично ніхто не докладав необхідних зусиль), переписали SEO-метатеги з урахуванням нових запитів, додали мікророзмірку на сайт і провели ряд інших робіт. Коли з ними було завершено, то сайт отримав оцінку 95% зі 100% по показниках аудиту SerpStat.

2. Проте не однією технічного стороною єдиною. Аналіз конкурентів в пошуковій видачі показав, що для досягнення перших позицій в Organic Яндекс та Google по продуктових висококонкурентних запитах необхідно змінювати пропозицію і сторінки сайту, розвивати каталог.

Клієнт позиціонував, що виготовляє холодильні/морозильні камери будь-яких розмірів і будь-якої складності, категорично не бажав демонструвати ціни («Усе залежить від замовлення» - була стандартна відповідь). Проте усі конкуренти мали величезні каталоги з продукцією та цінами, хоча й з одним фото для усіх, лише з різницею по товщині стінок і розмірами. Банально, але як є.

Нами була запропонована ідея проаналізувати ТОП10 конкурентів і обрати 6-9 камер, найбільш пропонованих по параметрах, для формування власних стандартних готових рішень. А тим клієнтам, котрим вони не підійдуть – давати можливість замовити товар під власні потреби і заміри. Як результат, були замакетовані і втілені на сайті нові сторінки відповідно до типів і очікувань цільової аудиторії.

КРОКИ РЕАЛІЗАЦІЇ

1. В пошуковому маркетингу усе повинно починатися з цілей бізнесу і вивчення цільової аудиторії. Для цього провели брифування, що зачепило власників бізнесу, маркетологів, данні відділу продаж та виробництва. На його основі виписали основні цільові дії кожного сегменту аудиторії і запропонували відповідний функціонал на сайті.

2. Семантичне ядро сайту було змінене і розширене, проте акценту на НЧ запити не робилось. Основною задачею залишилось виведення висококонкурентних двохслівників в ТОП10.

3. Провели глибокий аналіз результатів пошукової видачі по кластерах запитів, що вели на сторінки, що просуваються. Порівняли їх з конкурентами в ТОП-10 по ключових показниках, що впливають на ранжування і з врахуванням досягнення задач бізнесу. Склали нову структуру сайту.

4. На основі брифування, врахування основних KPI, знань про потреби ЦА і результатів аудиту, підготували макети для всіх основних сторінок (головна, розділи, підрозділи), з урахуванням факторів ранжирування ПС Яндекс і Google, в тому числі росту комерційної складової. Усі вони почергово були затверджені і запущені в роботу. Заміна здійснювалась, починаючи з розробки неіснуючих раніше карточок товарів і 1-го пілотного розділу. А згодом і всіх решти.

5. Покращили технічні показники сайту (окрім раніше згаданих усунень дублів сторінок, битих посилань і т.д.): швидкість завантаження, добавлення мікророзмітки.

6. Згідно нової семантики – були написані і внесені на сайт нові SEO-теги: title, description, keywords, а також повністю переписані тексти. Були скорочені великі об’єми описів, важливу інформацію замінили візуально інфографікою і табличками.

7. Щодо нарощення природного профілю посилань, то дуже ретельно підбирались донори для публікацій, поєднувались платні розміщення прес-релізів з статтями і крауд-маркетингом.

8. Щомісячно проводили консультування клієнта і надання інтернет-маркетингових рекомендацій щодо покращення KPI (почергово – для кожного типу продукції).



ЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЯГЛИ

1. Видимість сайту в пошукових системах зросла майже в 2 рази. Після початку запровадження змін в період переіндексування нових сторінок пошуковими системами – невеличкий спад, а уже через 2,5 тижні після нього – стабільний ріст.

2. Ріст відвідуваності з пошукових систем став помітним уже в перші 3 місяці ведення робіт (після реалізації 3-х макетів сторінок) на + 30%. З врахуванням сезонності відрив з минулорічними показниками – доволі серйозний.

3. Оскільки була пропрацьована пропозиція конкурентів онлайн і розроблений функціонал купівлі стандартних готових рішень холодильних камер – посипались звернення від ЦА, котрій не потрібне виготовлення під замовлення.

ВИСНОВОК

Мікс врахування факторів ранжування, особливостей бізнесу і характерної поведінки різних груп цільових аудиторій, що втілюється в пропозиції на сайті – це не лише частина інтернет-маркетингу, а і невід’ємна складова сучасного просування сайту в пошукових системах. Технічна сторона звісно важлива і “must have”, з цим ніхто не сперечається, її довести до пуття просто набагато легше. Тому досліджуйте, пробуйте і досягайте поставлених цілей.



Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.