ХТО КЛІЄНТ

Корпоративний сайт компанії «Полипарк», що займається комплексними поставками сировини, матеріалів та інструментів для виробництва композитів, являється виробником частини реалізованої продуктової лінійки. Працює з 2010 року.

Він має стабільну історію, займає нішеву позицію в Інтернеті серед профільних конкурентів в ПС Google та Яндекс. Також потрібно відмітити, що у пошуковій видачі, крім профільних, «Polypark» конкурує із маркет-плейсами та інформаційними сайтами.

Крім цього для деякого типу продукції яскраво виражена сезонність, що врахували при формуванні стратегії просування.

Причина звернення в Wise Solutions

Продукція, яка пропонується, орієнтована здебільшого на виробників, котрі використовують полімери, тобто тематика сайту – вузьконаправлена. У пошуку все більше почали з’являтись маркет-плейси і дошки-оголошень, з якими важко конкурувати, так як вони мають більший авторитет. Також відбувалась часткова зміна інтенту по комерційних запитах – почали ранжуватись інформаційники із статтями, блоги. У зв’язку з цим % органічного трафіку почав зменшуватись, як і видимість сайту у результатах пошуку.

ЯКІ ЦІЛІ ПОСТАВЛЕНІ?

В Клієнт звернувся до Wise Solutions, так як хотів стабільного трафіку, що конвертується у прибуток. Він представив перелік цілей, які потрібно досягти за допомогою SEO:

1. Збільшення сеансів з органічного пошуку на +15% в місяць. 

2. Збільшення кількості відвідувачів з пошуку на +20% в місяць. 

3. Ріст видимості за рахунок збільшення кількості запитів у ТОП-10 на +30% у пошукових системах Google та Яндекс.;

СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ

Для досягнення поставлених цілей наші спеціалісти склали план дій, які можна поділити на 3 етапи:
1. Аналіз поточних показників.
2. Підготовка рекомендацій щодо покращення ранжування.
3. Впровадження рекомендацій безпосередньо на сайті.



ДІЇ КОМАНДИ

1. Провели SEO-аудит сайту.
Він включає в себе аналіз SEO показників та технічної складової. На основі цього було складено список базових пунктів для виправлення помилок:
  • Виправили налаштування редіректів – сторінки, що віддають 301 та 302 коди відповіді.
  • Оптимізували сторінки 404-х помилок, так як такі сторінки погано впливають на ранжування. 
2. Проаналізували пошукову видачу та конкурентний сегмент.
Відповідно до конкурентного аналізу нами було підготовлено детальні рекомендації щодо покращення ранжування сайту у пошукових системах Google та Яндекс.

3. Провели текстову аналітику та аналіз контенту. Аналізуючи конкурентів і пошукову видачі, помітили, що на «Polypark» недостатньо текстового контенту порівняно із профільними. Також у пошуку ранжуються інформаційні сайти. На основі цього:
  • Склали контент-план. Проаналізували попит в ПС. На основі ключових запитів сформували ТЗ із детальними вимогами до потрібної текстової інформації на сторінках.
  • Оптимізували SEO мета-теги (title, description) для усіх категорій: карточок товарів, підрозділів, розділів та статичних сторінок.
  • Спільно із спеціалістами компанії клієнта, так як тематика сайту доволі вузьконаправлена, підготували інформацію для наповнення сторінок.
  • Наповнили сторінки карточок товарів, підрозділів, розділів унікальними SEO-текстами. 
4. Впровадили складову e-commerce.
Щоб сайт повноцінно конкурував із маркет-плейсами та інтернет-магазинами:
  • Запропонували допрацювати сторінки максимально схоже до функціоналу до інтернет-магазину – додали можливості здійснення покупки через сайт (зберегли при цьому основну логіку орієнтації на b2b цільову аудиторію), що дасть змогу конкурувати із маркет-плейсами.
  • Згідно із особливостями бізнесу клієнта сайт не можна повністю переробити під інтернет-магазин, тому було прийнято рішення, щоб розробити лише окремі елементи e-commerce. Реалізували функціонал «Корзина», можливість оформлення замовлення, новий блок із карточками товарів на розділах.



РЕЗУЛЬТАТИ ПРОСУВАННЯ

Уже на початковому етапі виконання робіт було досягнуто наступні результати:

1. Вже із вересня 2018 року домоглися збільшення відвідувань з органічного пошуку на +20,65% за цей місяць порівняно із таким же періодом минулого року (вересень 2017 року).

На графіку 1 представлена місячна динаміка трафіку з каналу Organic Search за період вересень 2018 року у порівнянні із вереснем 2017 року:



2. Спостерігаємо зростання трафіку із органіки не лише у загальному за вересень 2018 року, але й стабільно помісячно: період серпень 2018 – березень 2019 порівняно із аналогічним періодом року (серпень 2017 – березень 2018).

На графіку 2 представлена помісячна динаміка трафіку з каналу Organic Search за період серпень-березень 2018 року у порівнянні із періодом серпень-березень 2017 року *із врахуванням сезонності попиту на продукцію.




3. Завдяки постійній оптимізації і виконанні робіт щодо покращення ранжування сайту відбулося збільшення кількості запитів у ТОП-10 на +37,5% за рахунок росту видимості у пошукових системах Google та Яндекс за період серпень 2018 – березень 2019. Ведемо обрахунок даних від серпня, тому прирівнюємо % видимості сайту у серпні за 0%. У загальному початкова ціль росту на +30% – успішно виконана.


ВИСНОВОК

Потрібно пам’ятати – завжди можна знайти спосіб зробити краще. Просто з кожним разом потрібно бути більш винахідливим та спритним. Завдяки спільній роботі наших спеціалістів і клієнта досягнуто таких результатів.



Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.