створення сайтів

Замовник

Корпоративний сайт компанії «Полипарк», що займається комплексними поставками сировини, матеріалів та інструментів для виробництва композитів, являється виробником частини реалізованої продуктової лінійки. Працює з 2010 року.

Він має стабільну історію, займає нішеву позицію в Інтернеті серед профільних конкурентів в ПС Google та Яндекс. Також потрібно відмітити, що у пошуковій видачі, крім профільних, «Polypark» конкурує із маркет-плейсами та інформаційними сайтами.

Крім цього для деякого типу продукції яскраво виражена сезонність, що врахували при формуванні стратегії просування.

Тематика: промисловість.

Регіон: Росія

Період: серпень 2018 – березень 2019.

Сайт: https://www.polypark.ru/

Основні цілі проекту

1. Збільшення сеансів з органічного пошуку на +15% в місяць.

2. Збільшення кількості відвідувачів з пошуку на +20% в місяць.

3. Ріст видимості за рахунок збільшення кількості запитів у ТОП-10 на +30% у пошукових системах Google та Яндекс.;

Результати просування

1

Спостерігаємо зростання трафіку із органіки не лише у загальному за вересень 2018 року, але й стабільно помісячно: період серпень 2018 – березень 2019 порівняно із аналогічним періодом року (серпень 2017 – березень 2018).

2

Завдяки постійній оптимізації і виконанні робіт щодо покращення ранжування сайту відбулося збільшення кількості запитів у ТОП-10 на +37,5% за рахунок росту видимості у пошукових системах Google та Яндекс за період серпень 2018 – березень 2019. Ведемо обрахунок даних від серпня, тому прирівнюємо % видимості сайту у серпні за 0%. У загальному початкова ціль росту на +30% – успішно виконана.

Схожі проекти

Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо