ХТО КЛІЄНТ

Muraveynik – це соціальна мережа професіоналів, котра об'єднує всі аспекти будівельної діяльності (від пропозиції послуг, пошуку підрядників, демонстрації кейсів і ін.) з інформаційно-довідковою системою, яку використовують в своїй практиці люди, що займаються продажем будівельних матеріалів та обладнання, будівництвом, дизайном інтер'єру, ландшафтним дизайном. Тобто не тільки місце зустрічі замовника з клієнтом, а й професіонального росту і експертного спілкування.

Причина звернення в Wise Solutions



Ця соціальна мережа уже існувала більше 1,5 року, клієнт бажав отримати більше прибутку за рахунок продажів місць під банерну рекламу. А щоб фінансові результати були кращими, необхідно було збільшити кількість цільових відвідувачів, при тому ж якісних і тематичних.

Конкретних цілей в цифрах від замовника озвучено не було. Але нами була поставлення міні-ціль – залучити хоча б 5 000-10 000 відвідувачів щомісяця.

Стратегія просування

В першу чергу постало завдання знайти сегмент пошукового попиту, котрий не був повністю покритий пропозицією, хоча б на інформаційному рівні. Прийшла ідея доповнити існуючу соц.мережу професіоналів онлайн-довідником місця знаходження і всіх актуальних контактних даних гіпермаркетів української мережі «Епіцентр». 

Інформацію про цей довідник поширити по всіх регіональних сайтах і тематичних каталогах України. Задіяти регіональне просування в пошукових системах по всіх містах, де є Епіцентр. При цьому ніякі авторські права чи порушення законів не відбувалось. 

 Таким чином ріст позицій по запитах з входженням назви бренду мережі став би причиною збільшення відвідуваності самого сайту, а значить і росту монетизації банерної реклами.


КРОКИ РЕАЛІЗАЦІЇ

1. Мозковий штурм і пошуки шляхів досягнення цілі. Ідея довідника Епіцентрів була обговорена разом з замовником, затверджена і взята в роботу. Це стало поштовхом до вивчення конкурентів і тієї інформації, котру вони висвітлюють на сайті. На додачу до цього проаналізовано сотні пошукових запитів, котрі вводились в Інтернеті користувачами і сформовано:
1) структуру міні-каталогу Епіцентрів;
2) базу їх усіх адрес і контактної інформації по містах України;
3) текстові макети сторінок.

2. Семантичне ядро сайту. Запити були підібрані виключно з географічними прив’язками і входженнями назви бренду. При цьому для просування обирались ключові слова як високочастотні, так і низькочастотні. Навіть якщо по деяких містах статистика показувала 0, то запит всеодно залишали, оскільки знали про ріст популярності даної мережі гіпермаркетів в країні, а отже, що необхідно працювати на випередження.

3. Спроектували сторінки розділів з врахуванням рекомендації SEO-спеціалістів, розробили дизайн і реалізували на сайті. Для полегшення пошуку гіперцентру в необхідному місті – був доданий фільтр підбору. Для того щоб відвідувач міг обрати в котру із декількох наявних локацій їхати – вирішили виводити їх на карти усі.

4. Встановили на сайт системи аналітики Google Analytics і Яндекс.Метрика. Налаштували окреме представлення для відображення трафіку лише на новостворений розділ, щоб легше було відслідковувати динаміку змін. А для покращення зручності і усунення можливих поведінкових недоліків – підключили Вебвізор.

5. Оптимізація створених сторінок сайту під семантичне ядро. Тут все згідно стандартного плану робіт: унікальні мететеги title, description, keywords, контентна складова, перелінковка, додавання фотографій та інше роботи по технічній і внутрішній оптимізації. Так сторінки стали максимально релевантними запитам семантики і технічно привабливими для кращого ранжування в результатах пошукової видачі.

6. Реєстрація на тематичних і найбільш відомих регіональних порталах, як результат - максимальне нарощування природних посилань на довідник. Окрім цього – підсилювали авторитет розміщеннями пресс-релізів і статей.

7. Моніторинг результативності розмочали відразу ж після початку робіт. Результати приголомшили уже на 3 місяць. Рубікон в 10 000 користувачів /місяць був пройдений і навіть перевищений.



ЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЯГЛИ

1. Вивели 84% усіх цільових запитів в ТОП10 (і навіть вище) за трішки більше, ніж пів року. Сайт став чудово ранжуватися в пошукових системах. Навіть після завершення надання послуги – приблизно через 2 місяці в ТОП10 були уже 93% усіх запитів.

2. Як результат росту позицій сайту - кількість трафіку перевершила показники в 40К на місяць. Що, в свою чергу, стало причиною росту фінансового заробітку на банерній рекламі.


ВИСНОВОК

Для кожної задачі – є декілька можливих варіантів вирішення, просто необхідно завжди шукати той, який принесе максимум фінансових результатів. Не бійтесь висувайти гіпотези, пробуйте, вдосконалюйте, досягайте поставлених цілей і отримуйте більше, ніж очікували.



Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.