01

Особливості проекту

Клієнт – український філіал компанії, що налічує 39 торгових представництв в 6 країнах. На сайті компанії можна не лише купити товари, але й замовити послуги пов’язані з благоустроєм території.

Хоч на сайті і є реалізована корзина для покупок, проте більшість потенційних покупців звертаються до компанії «Стандартпарк» по телефону. Це пов’язано із специфікою галузі, та особливостями товару – клієнтам потрібна консультація в підборі товару, оскільки різновидів та характеристик товарів є чимала кількість.

02

Завдання, цілі та запропоноване рішення

Головною проблемою, що постала перед керівництвом компанії «Стандартпарк» та спеціалістами з контекстної реклами компанії Wise Solutions була відсутність розуміння ефективності даного каналу трафіку, нерозуміння сильних та слабких сторін в рекламних компаніях та вектору для оптимізації.

Оскільки стандартні системи аналітики, без реалізації додаткових налаштувань не враховують конверсію в дзвінок, а більшість клієнтів надають перевагу саме замовленню по телефону, робити висновки про контекстну рекламу можна було лише «на око»: є продажі – значить ймовірно якась рекламна кампанія працює. Через те, що така ситуація не дає можливості працювати над зменшенням вартості залучення клієнта, компанією Wise Solutions було запропоноване рішення – встановити Calltracking – систему для відстеження дзвінків, враховуючи позитивний досвід співпраці з Ringostat, була обрана саме ця система.

03

Отриманий результат

Внаслідок дотримання рекомендацій та налаштування calltracking компанія «Стандартпарк» вирішила ряд бізнес-задач, серед яких:

  • Автоматичне перенаправлення вхідних дзвінків та сповіщень про замовлення зворотніх дзвінків на відповідального менеджера в залежності від регіону клієнта
  • Автоматичні схеми переадресації для кожного з офісів компанії
  • Налаштування голосової пошти та сповіщень
  • Зменшення кількості пропущених дзвінків
  • Покращення якості обслуговування
  • Відслідковування ефективності контекстної реклами

Внаслідок реалізованого calltracking стало прозоро відомо, які рекламні кампанії генерують потенційних клієнтів, а які варто оптимізувати. Це дало підґрунтя для проведення комплексного аналізу, оптимізації та постійного контролю за ефективністю А/Б тестів у рекламних кампаніях.

Результати налаштування calltracking з точки зору контекстної реклами:

Кількість дзвінків

Кількість дзвінків збільшилась на 187%.

+187%

Конверсія в дзвінок

Коефіцієнт конверсії в дзвінок збільшився на 42%

+42%

Вартість дзвінка

Вартість дзвінка зменшилась на 56%.

-56%
Для розуміння каналів, які є ефективними потрібна глибока аналітика. Якщо ви досі не можете зрозуміти, ефективність того чи іншого каналу, скоріш за все потрібно глибше зануритись у аналіз онлайн та/чи оффлайн каналів залучення клієнтів та поведінку клієнтів бізнесу. Ми переконані – ефективна аналітика та постійне покращення усіх складових роботи компанії як у Інтернет так і у offline середовищі – шлях до масштабування бізнесу та оптимізації витрат.

Є питання ?

Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.