1С-Бітрікс: Корпоративний портал

Головна»Рішення»1С-Бітрікс: Корпоративний портал
«1С-Бітрікс: Корпоративний портал»

«1С-Бітрікс: Корпоративний портал»- система управління внутрішнім інформаційним ресурсом компанії для колективної роботи над завданнями, проектами і документами, для ефективних внутрішніх комунікацій:

  • Швидкий пошук контактів співробітників
  • Управління документами
  • Управління завданнями і проектами
  • Тайм Менеджмент 2.0
  • CRM (Customer Relationship Management) Тайм Менеджмент 2.0
  • Інтеграція з 1С, Microsoft, Google, Apple
  • Автоматизація бізнес-процесів
  • Продуктивність і безпека
  • Мобільні веб-додатки

Зробіть 1 крок до старту свого веб-проекту прямо зараз:

Управління завданнями і проектами

Інструменти управління завданнями і проектами із звітами по ефективності роботи кожного співробітника, відділу та всієї компанії допомагають керівникам контролювати своєчасне виконання завдань у підрозділі, а підлеглим - не допускати порушень. В рамках проекту враховуються витрати часу та інших ресурсів на виконання завдань, включаючи інтеграцію з календарями, побудова діаграми Ганта, механізм делегування, завдання в екстранеті для роботи з партнерами та клієнтами.

Планерки і збори

«Збори і планерки» - простий інструмент, що дозволяє багаторазово підвищити ефективність проведення внутрішніх зустрічей. Включає в себе можливість запрошення учасників, автоматичної розсилки повістки зустрічі, постановку часу зібрання в особисті календарі, розсилку результатів обговорення, постановку завдань за підсумками наради. Вся інформація зберігається на порталі, забезпечуючи «прозорість» у робочих комунікаціях.

Автоматизована звітність

Автоматизована звітність - інструмент простих і зручних комунікацій, що перетворює рутинні звіти в позитивне спілкування і процес самовдосконалення компанії. Система обліку робочого часу «без прохідної» дозволяє відзначати початок і кінець робочого дня, перерви, відсутності, працювати з календарями, планувати зборів, враховуючи зайнятість інших учасників зустрічі, писати звіт за день. Звіт по робочому часу можливий не тільки за робочий день, а й за вибраний інтервал часу.

CRM (управління клієнтами та контактами)

CRM - зручний інструмент для ведення угод та організації роботи менеджера , пов'язаної з продажами або комунікаціями з партнерами. CRM дозволяє з будь-якого пристрою , включаючи мобільні , вести базу контактів і компаній , з якими ви співпрацюєте , фіксувати всі події (наприклад , дзвінки, листи , зустрічі ), пов'язані з цією компанією , виставляти рахунки клієнтам , планувати свою діяльність , будувати звіти і « воронку продажів ». Створюйте безпосередньо з CRM завдання , використовуйте бізнес-процеси для обробки лідів та угод , розсилайте листи і дзвоніть клієнтам . У вашій CRM завжди актуальний каталог товарів , «свіжий» прайс -лист і правильні дані по залишках товарів на складі , що забезпечує автоматичний двосторонній обмін даними CRM з «1С».

Управління персоналом

Керуйте структурою компанії візуально. Дізнайтеся, кому підпорядковується даний співробітник, знайдіть його пошуком, швидко отримаєте всі його дані на персональній сторінці, зв'яжіться через портал, отримайте в довіднику телефон. Синхронізуйте контакти з порталу з мобільним телефоном, MS Outlook і іншими додатками, щоб завжди залишатися на зв'язку.

Внутрішні і зовнішні комунікації

Інтерактивна «Жива стрічка» об'єднує всі внутрішні і зовнішні сервіси компанії в єдиному інструменті інформування та роботи. Вбудований Веб- мессенджер дозволяє писати , дзвонити і бачити відразу кілька колег через корпоративний портал . Мобільне і десктопні програми для порталу дозволяють співробітникам завжди залишатися на зв'язку. Сприяють комунікацій офіційна стрічка новин , відеозвернення керівництва , блоги співробітників , робочі групи для спільної роботи над проектами , бейджі , опитування і оголошення . Рейтинг « Мені подобається» дозволяє ранжувати корпоративний контент на порталі згідно цінності інформації . Сервіс « Є ідея ? » Дозволяє співробітникам висловлювати ідеї щодо поліпшення бізнесу та всієї компанії.

Спільна робота з документами

Підключіть «Бітрікс24.Диск» і керуйте своїми робочими файлами і з вашого комп'ютера, і прямо з порталу. Підключіть до свого Диску папки з файлами компанії і диски груп, дайте доступ своїм колегам і працюйте з файлами разом.

Через зовнішні онлайн сервіси Google Docs і MS Office Online ви можете відкрити, переглянути і відредагувати безпосередньо на порталі будь-які файли.

Автоматизація бізнес-процесів

Запуск самих різних бізнес-процесів через портал: оформлення відрядження, відпустки, затвердження і оплата рахунків, публікація документів тощо, простий візуальний редактор для проектування власних бізнес-процесів з підтримкою функції drag & drop.

Інтеграція з 1С, Microsoft, Google, Apple

Продукт інтегрується з багатьма додатками від провідних розробників програмного забезпечення.

  • інтеграція з «1С: Зарплата і Управління Персоналом»
  • коннектор до MS Exchange Server 2007/2010
  • коннектор до MS SharePoint, інтеграція з MS Exchange Web Mail
  • інтеграція з Active Directory і з MS Office
  • інтеграція з календарями Google
  • інтеграція з календарями, а також з контактами на платформах Apple

Десктопні програми

З десктопним додатком ( Windows , Mac OS ) можна закрити браузер з корпоративним порталом і при цьому залишатися на зв'язку. Додаток завжди тримає вас в курсі поточних подій . Ви отримаєте найважливіші нотифікації про нові події в « Живий стрічці» , « лайках» і коментарях до них , про поставлені завдання та хід їх виконання. Ви нічого не пропустите , навіть якщо будете в офлайні на порталі. Ви завжди поспілкуєтеся з колегами через додаток , запросивши їх в звичайний або бізнес-чат з відео . Для цього достатньо підключитися до Інтернету - будь-яким способом і звідки завгодно. З декстопного програми ви можете підключити « Бітрікс24.Диск » і працювати з файлами на порталі з будь-якого пристрою.

Мобільні додатки

Встановіть мобільний додаток (iOS, Android) і працюйте з порталом з планшета або смартфона: читайте і коментуйте «Живу стрічку»; керуйте документами, завданнями і файлами. Керуйте мобільно клієнтською базою CRM, призначайте колегам зустрічі в календарі, підтверджувати свою участь у нових подіях. Робіть багато іншого, наприклад, відправляйте фотографії з телефону прямо в стрічку. Push-повідомлення дозволяють бути в курсі подій у компанії і завжди залишатися на зв'язку з колегами.

Безпека та надійність

Це безпечний продукт для спільної роботи. Ваші дані будуть надійно зберігатися, і тільки ви отримаєте до них доступ у відповідності з системою прав користувачів. Ваші співробітники можуть спокійно відкривати корпоративний портал в кафе, торговельних центрах, аеропортах - у незахищеному середовищі, підключаючись через WiFi або мобільний телефон. Зловмисники не перехоплять їх паролі, щоб використовувати в своїх цілях.

Зробіть 1 крок до старту свого веб-проекту прямо зараз: