Основна ціль проекту
Створити не просто інтернет-магазин, а маркетплейс, в якому безліч продавців, кожен з яких повиненн мати власний кабінет.
«PRO HOBBY» – Компанія, яка займається продажем товарів для творчості.
Різновидів товарів, які продає Компанія - мільйони. Тому, щоб максимально розширити асортимент власного інтернет-магазину та охопити максимально великий асортимент таких товарів, замовник вирішив на одній платформі розмістити не тільки свої товари, а і пропозиції інших продавців відповідних товарів. Таким чином створивши одну платформу, потенційні клієнти, швидко і легко знайдуть усе необхідне.
Ціль проекту – створити тематичний маркетплейс для продажу товарів, пов’язаних із захопленнями людей.
Сайт: https://prohobby.com.ua/
Ліцензія Бітіркс Управління сайтом : Бізнес
Голове рішення : “Електросила NEXT”
Створити не просто інтернет-магазин, а маркетплейс, в якому безліч продавців, кожен з яких повиненн мати власний кабінет.
- Розроблено механізм завантаження товарів на площадку.
- В особистому кабінеті розроблено можливість заповнити інформацію про продавця, яка буде відображатися в карточці товару
На маркетплейсі немає обмежень щодо кількості зареєстрованих продавців/постачальників та кількості товарів для завантаження на маркетплейс. Товари завантажуються у відповідності до існуючого каталогу товарів.
Механізм завантаження передбачає імпорт товарів з файлу формату xml, який продаваць завантажує на торгову площадку, або вказує посилання на такий файл. Для зручності користувачів формат xml файлу для цієї платформи співпадає із форматом xml для платформи Prom.ua. Після завантаження товарів, дилер отримує звіт в якому вказується:кількість нових позицій, кількість оновлених пропозицій, кількість позицій, які не вдалося завантажити на сайт, час початку завантаження, поточний статус вивантаження товарів
Нами розроблений механізм, який передбачає обов’язкову модерацію усіх товарів. Причім модерації підлягає текстовий контент (назва, властивості, опис) незалежно від того новий товар, чи відкориговані описи. Як тільки товар пройшов модерацію менеджером площадки, товари автоматично відображаються у відповідних розділах каталогу товарів маркетплейсу.
Якщо в менеджера є зауваження по товарах на модерації, то він може відправити їх продавцеві на виправлення та додати уточнюючий коментар.
В особистому кабінеті продавець заповнює інформацію, яка буде відображатися в карточці товар: власний логотип та назву компанії, особисті дані – електронну скриньку, контактний телефонний номер, способи оплати, спосіб доставки, мінімальний розмір замовлення
На стадії оформлення/підтвердження замовлення, усі товари покупця, котрі знаходяться в корзині, автоматично групуються - розподіляються на окремі замовлення по продавцях. Наприклад, якщо замовлений товар належить трьом продавцям, то покупець побачить три замовлення. Відповідно, якщо покупець обрав варіант оплати «на сайті», то він буде проводити оплату по кожному замовленню окремо. Таким чином оплата відразу буде потрапляти на рахунок конкретного продавця.
Як тільки клієнт завершить процедуру оформлення замовлення, продавцеві на його електронну скриньку приходить сповіщення з переліком замовлених товарів та посиланням на сайт для подальшої обробки замовлення вже у власному кабінеті продавця.
Для швидкості та зручності обробки замовлення з особистого кабінету платформи, нами було проведено ряд АРІ інтеграцій з Новою поштою та Укрпоштою. Кожен продавець записує в особистому кабінеті власний ключ АРІ, який автоматично підтягується при вході в особистий кабінет відповідної служби доставки. Таким чином продавець у своєму кабінеті має можливість сформувати ТТН та оформити доставку замовлення. Також із свого особистого кабінету продавець може відслідковувати усі стадії доставки замовлення покупцю.
Для того, щоб забезпечити покупцям онлайн оплату нами проведено інтеграцію з платіжною системою Liq Pay. Як результат кожен продавець має власну систему онлайн оплати, яка прив’язана до карти конкретного продавця. Відповідно, якщо покупець обрав онлайн розрахунок за товар, то оплата відразу буде потрапляти на рахунок конкретного продавця, а не на загальну картку інтернет-магазину.
Кожному продавцеві, в особистому кабінеті, доступний звіт про його продажі в рамках певних періодів.
Для зручності користувачів на цьому проекті реалізовано двомовність.
Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо